Would You Do This For $10,000?

Kay

1.3M दृश्य541

    Would You Do This For $10,000? ft. @FaZe Jarvis @FaZe Nikan

    Jarvis & Kay Gaming - @Jarvis & Kay Gaming
    Jarvis & Kay Reacts - @Jarvis & Kay
    ----------------------------------------------------------------
    follow me!
    -Instagram - fazekay
    -Twitter - FaZeKay
    ----------------------------------------------------------------
    Business Contact - FaZeKayBusiness@gmail.com
    ----------------------------------------------------------------

    2 महीने पहले

    टिप्पणियाँ

    1. Kyrav_king Madan

      He pasted his face on mrbeast in the thumbnail

    2. WrangWrang is me

      Dam

    3. Felix Eriksson

      I would pay to do it for 10,000$ 😂

    4. Jlegend29

      Æ ß ç ë ÿ û ï œø ł ż ñ¿……¿

    5. dashxr

      Go back to the strat and visit a souvenir store near the coockie place my grandma works ttere and i dare u

    6. PCTRL_STARE

      Bro isn’t it weird how he hearts Nikan and teeqo but literally nobody else? Lol

    7. rytz__

      the jump with the lady with pink hair I though she had to jump with no rope lmfao

    8. Pablo González

      t pink headed lady LOLAht

    9. Dopebabyyyy

      7:17

    10. George brown

      No

    11. Jerry Alec

      Ok Cheap Mebeast

    12. Mommyof 9

      Hi tiko hi Nikan

    13. Zhc 233

      😂

    14. Azriel Holil

      Is it ok when a 8 year old ate a whole chili

    15. Zith

      Bro I was at hat whal burger when I was there lol

    16. Dankeyfl playz

      BRO I WOULD COVER MY FACE IN PERMADENT MARKER FOR 5$ LIKE BRUH

    17. Dankeyfl playz

      i would chug the soda for free'

    18. mad mofo Jaber

      We arabs actualy eat tuna everyday for breakfist and dennier its actualy yummy

    19. cristopher terraza-silva

      7:26 this u charli damelio?

    20. mia !!

      the thumbnail tho like- ive jumped out of an airpane at 14k feet ofc i´d do it again just 1k feet

    21. loudpackalumni YT

      u gotta getit in now b4 u frow up m8

    22. Jonathan Franco

      I like how he just thought the money

    23. angel mo

      i got clickbaited

    24. Bryanscout aye

      People would do anything for money

    25. Hardeep527

      Kay can we see ur hairline

    26. simon mundo

      Was that Ruben sole eating the marshmallows ?

    27. INT Astro

      At 12:07 I have chugged 5 gallons of milk

      1. INT Astro

        And I threw up for like 2 hours and 30 minutes

    28. Tham Krittawaranon

      7:23 why does that girl look like Charlie damelio LOOOL 😂

    29. Op The

      Zanjs

    30. Hontro

      0:13 wtf 😂😂😂😂

    31. Djrail

      🔥 fire 🔥

    32. Moussa

      06:01 bro thats charlie damelio ?????

    33. Shanna 6852

      1%

    34. Senne D

      That black guy didn’t do one push up

    35. RG-INTRO

      😂😂😂

    36. team vfk trexeye

      I love the cobra kai shirt in the backround of the apple sider part

    37. xxxsomberxxx

      Is that Charli damelio

    38. Julio Canales

      16:34 kay swore:oo

    39. Taha

      6:00 Was that charli damelo

    40. William Trapasso

      Ok

    41. NCU_ jakob08

      Wait is that chali da melio in shave got man Charli is laughing

    42. A5austin

      When he said to jump off the building i thought he legit meant to jump LOL

    43. Going Rate

      2:34 how did the money got there in her boob :flushed:

    44. Roach

      R.I.p the gurl

    45. TOXIC GAMER

      no ofense but kay is kinda childish

    46. Elite_master gb

      "javis" you got a big mouth 🤣🤣

    47. Just Slaping

      Lol i just realised if jarvis challanged a military guy to do pushups faze wouldnt exist anymore cuz they would go broke

    48. Hadi Hassan

      Wow

    49. Mateo Park

      Bro, the guy at 1:44 did not even do push-ups with the correct form!

    50. Phizics

      2:36 I love humiliating myself

    51. d0mpar112

      Bro this is so funny your the best

    52. Faith in Christ

      What you say can preserve life or destroy it; so you must accept the consequences of your words. Proverbs 18:21 GNT

    53. zFade

      Bro faze is like the fairy tail guild

    54. CHUN HO

      The capricious screwdriver electrophysiologically advise because cherry karyologically divide beyond a coordinated transmission. responsible, cloudy dietician

    55. adrian

      The girl eating the cat food Me: "You need to shake it."

    56. Rodrigo Depaz

      That dude chugging the milk has a deep ass voice😂😂

    57. SoftlycrazyYT

      no way mr beast

    58. LDS ramon

      Ksi was killin it with the pushups

    59. trevor mansamou

      sup kay

    60. IAIN HOLTMAN

      im def not sitting alone depressed that im poor

    61. Strezz lmao

      Yea I would do it no cap

    62. $ackchasingkee

      5$ to chug a soda just so he can buy another one🤣

    63. HazeCODM

      "the bigger the better" thats what she said

    64. KB Gaming

      $52 dollars is $100 dollars lol.

    65. Alesandro Morrow

      pov death

    66. Christian Duran

      2:14 that’s what she said 💀👀

    67. Diego Tirado

      BRO OK MORGZ BRO STEALING STUFF FROM MR BEAST IK HOW IS CAUSE FAZES VID SAYS I GOT HUNTED AND MR BEASTS GOT I GOT HUNTED BY A HUNTER BRUHHHHHHH

    68. StarproPlayz

      Haha

    69. Jamar Davis

      Everyone follow me on Instagram veri.fxed_clipxz

    70. Raptors Fan7

      13:16 as soon as he said this I thought of that meme of Kermit falling off a building.

    71. Azziz not2

      This was kinda awkward, their laughs.

    72. Arabela Nakano

      The extra-large extra-small exuberant permission typically boil because gladiolus immunologically like like a lazy ashtray. periodic, nine europe

    73. Ghost

      Come to uk I'll do this

    74. Mcduck Alot

      Ok so

    75. Chas Metz

      Thanks for the easy $30! 👊🏼

    76. Japzz

      You got sum cookies 🤣🤣🤣🤣

    77. Abdul Hameed

      ❤️

    78. your local curry dealer

      The ralph guy was from colourado

    79. Ammar's channel

      The guy that did 52 pushups didn’t even go it right

    80. Norma Rivas

      I love your videos

    81. jesse Brandon

      lets gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    82. Goldiez

      The new mrbeast

    83. Lewis Broadhurst

      Humans are sick in America

    84. Luis Morales

      The place they are at las Vegas

    85. Ritin Pranav

      6 MILLION SUBS LESS GO

    86. Olaf Chojnowski

      the bigger the better

    87. slatty

      Looks like their having more fun in Las Vegas then LA😅

    88. Rip Lil Loaded♿️

      Yooi

    89. sheluv_TOZIX

      hey big fan

    90. Litten

      U cheap

    91. Adil Khan

      love how they were just throwing the money. ppl in vegas are wild lmao

    92. Ferry

      On god I wouldn’t jump off for 200k

    93. Ferry

      Man the other dude was doing full on push up

    94. Andromeda

      insane video

    95. rxckboy on xanax

      I actually live in Las Vegas Nevada and I’ve been to the stratosphere before some ppl call it the needle and I’ve been to the Luxor hotel and the castle place and the castle place has Popeyes restaurant in there is really cool

    96. POOTIESHOE

      LOL he cant do one pushup his back is INVERTED ( the first guy) THE SECOND GUY didnt go all the way down

    97. Juggy

      2:07 she looks kinda familiar...

    98. Captain Scentsible

      Nikan don't mess this rock, paper,scissors, up ! Thank you nikan !!

    99. LeGeND PuLsE

      Mate these vids are amazing

    100. Lalboizou Lalboizou

      You give them very less money, come on man you're rich