EAT IT AND I'LL PAY FOR IT!!

Kay

1M दृश्य545

    Eat It and I'll Pay For It! ft. @FaZe Jarvis @FaZe Nikan @FaZe Teeqo

    Jarvis & Kay Gaming - @Jarvis & Kay Gaming
    Jarvis & Kay Reacts - @Jarvis & Kay
    ----------------------------------------------------------------
    follow me!
    -Instagram - fazekay
    -Twitter - FaZeKay
    ----------------------------------------------------------------
    Business Contact - FaZeKayBusiness@gmail.com
    ----------------------------------------------------------------

    2 महीने पहले

    टिप्पणियाँ

    1. Puppy love

      I don't taste spicy things where I live so if I was there I would be walking home with 10k

    2. Ardo Paate

      spiceking : am I a joke to you?

    3. Will Lucas

      Do more this is cool

    4. Chem_ 691

      😂😂😂😂

    5. Susan Rankin

      I'm imprest with all of you

    6. Denys Padilla

      Yesss please more vids like that

    7. CircitReacts

      More fooood videos

    8. Minecraft kid 102

      Nikan did so much

    9. Lucas Flora

      more

    10. Brandon Lewis

      Do way more plz with all of your heart just do it

    11. Dayunginnn 10

      Matt stoonie goated wym Bruce :)

    12. Ball Forever

      Do more vids like this

    13. Leonardo Silva

      Fun fact the picture is exacly like from Ben Azelart's video that he did and the name of the video as well, get your own ideas Kay fr

    14. xiQuixt

      When he said stuff about the spiciest gummy bear in the world I checked spice king and he eats about 20 of those a day

    15. Savage Stevie Gaming

      I would just start shoving the little nitros down without them touching my tongue.

    16. Robert Nehlen

      Lol I would have just ate the spicy gummy bears lol

    17. mr bro

      I would have ate the gummy bear

    18. Zaigham Ali

      Do more

    19. Javier Enamorado

      I want to see more

    20. v1pis YT

      Yes pls more of these videos

    21. GoatedDXRP JR

      Wsp

    22. The terrible TWO

      does kay know that he has sweaty pits

    23. BeyKid Gaming

      Was up my guy

    24. ThunderDC

      That’s 5 contestants

    25. ThunderDC

      That’s 5

    26. lanae henderson

      Do it again

    27. dynamic_jumbo9 _yt

      Since I love hot food I would just eat the gummy bears and jercky

    28. yrslfz !

      I WANT MORREEEE

    29. Imani Sparkes

      ALL u has yto do is eat a nitro and a egg or garlic than jarvis wouldve won

    30. Rexy YT

      He should I just eat another garlic

    31. toni bubolechkata

      why didint he eat gummy bear and a egg

    32. Brian Lin

      Who else Chinese here

    33. Shadow Oposite

      i love this video

    34. Nxck_Scopes ツ

      Yes do it agian

    35. M vs B

      Yes more plz

    36. Jesse Orozco

      pizza plz get me some

    37. Caden and Even

      Yea

    38. PLUGGED

      Alr so if i was somonr of u i would ez take 3 gummy bears and win 30k

    39. #DanDan26BEAST

      More more more more more more more more more of these vids bro

    40. Superninjaboywonder

      Jarvis savage

    41. Jonathankkaa

      Ar least give crédit to ben azelart he made this video first

    42. Lewis Vfx

      'ᵐ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᶦⁿᵍ ᵗᵒ ᵉᵛᵉʳʸᵒⁿᵉ ʷʰᵒ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᵉ ᵃⁿᵈ ˡᶦᵏᵉˢ ᵗʰᶦˢ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ

    43. Lewis Vfx

      'ᵐ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᶦⁿᵍ ᵗᵒ ᵉᵛᵉʳʸᵒⁿᵉ ʷʰᵒ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᵉ ᵃⁿᵈ ˡᶦᵏᵉˢ ᵗʰᶦˢ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ

    44. Lewis Vfx

      'ᵐ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᶦⁿᵍ ᵗᵒ ᵉᵛᵉʳʸᵒⁿᵉ ʷʰᵒ ˢᵘᵇˢᶜʳᶦᵇᵉ ᵃⁿᵈ ˡᶦᵏᵉˢ ᵗʰᶦˢ ᶜᵒᵐᵐᵉⁿᵗ

    45. Kane

      I would have eaten all the gummy bears lol over 20 k is worth it

    46. Adrian Garcia

      I will eat the pizza I and the two hottest gummy‘s in the world and pop rocks

    47. love you Lord

      God Jesus and The Holy Spirit is great

    48. pattato gammerr

      Fraizer 15 mins 250 $me i would be a millionare

    49. Grant Goetsch

      Yes do more widows

    50. Christian Leadstrom

      There are actually 5 contestants

    51. High Tek gamerzz

      Yes make more of those vids 👌

    52. AXMAN84

      Dope

    53. NoLuvKilla ?

      The strat for bean noodles is get all the toothpaste ones easy money

    54. Renars Jermaks

      I would've gone straight for the spicy gummy bears and just swallow them not chew them because that would be easier and plus one is $10,000

    55. maximo moreno

      Yes yes

    56. BRAYLIN CIACCIA

      Yes pls do more

    57. Thamer Alkaabi

      I would go for all the pop rocks because they are so weightless so i can eat a lot

    58. Matthew Taylor

      How

    59. The TwinsTube Gang

      No way I’m eating bugs

    60. Gio Vs Gaming

      Yesssir

    61. Logen Aultman

      Kay: Here have some cuttle fish ink…… Him: Bruh 👌👌

    62. Husai Belmus

      Imagine if the spice king was in this

    63. SYG Ghoulz

      first

    64. Pal Ter

      I accidentally down like but up liked again sorry

    65. Djrail

      Getting payed to eat pizza omg

    66. Doyen Reid

      Yes

    67. Fabian Se

      Do more pls

    68. Faze fan

      Im pretty sure i can beat you guys i would like to do Ping challenge with you

    69. Teagan Harper

      Do a spice challenge with spicekingcam!!!!!

    70. Eriksworld

      Do they actually get Pay after that I wonder

    71. YAhye Yusuf

      No

    72. Su Laoshi FSI

      He literally went from 750 to 10750 in a couple of seconds

    73. HYKEEM LIKELY

      Yeah

    74. taryn mackey

      Please do more of these videos

    75. Zaki11

      I hate watching these vids They make me soooooo hungry😂🤣😭

    76. aimlessL0L

      PLEADE DO A PART 2 GUYS LOVE THE VIDS THX.

    77. Landon Dimitroff

      Let me come and do this I will earn cash

    78. Scott Wolf

      Do it again

    79. IcePower. Iggy

      Nikan looks like sypher PK

    80. Nerddoge

      tbh i would just go for the gummy bear

    81. Danito PLAY

      Do the spicy challenge !! But with the same style

    82. TheCarGuy

      Yo why didn’t he put spice king 👑 in this video 😂

    83. DL FARES

      If I was in the challenge I would destroy them

    84. DL FARES

      Someone: bites on food Kay:Ur insane holy

    85. SheLuvZeno

      i wouldve ate 2 gummy bears and make 20k

    86. Uchiha Aot

      Hannah on the thumbnail

    87. Waj Ikram

      Do more

    88. Steve Oppedahl

      Yes

    89. Kung fu chaky722

      Is someone getting hungry to or its just me?

    90. FLY Supremee

      Nikon got about 2,000 in 2 minutes I guess polo still makes more

    91. TTV CLAN TTV CLAN

      Yuh

    92. Omer Baki Bay

      Mate if you do this again invite or collab with the INhomesr Matt Stonie.

    93. Dirtydosh yt

      Yas

    94. Brian Martinez

      honestly i like these type of videos

    95. Summer

      Do this again

    96. cashnaw

      why so much ads

    97. Yitzhak Sloane

      Yes

      1. Yitzhak Sloane

        Do mores

    98. Nathan

      you have sweat in your arm pit faZe kay

    99. Dylan Roth

      Kay had 15 minutes and only made 200 and teeko had 8 and beat him with 500 only 3 minutes in

    100. Jaydee Gurung

      Do more of these vids 😃